SCIRESCO

SCIRESCO | univerzitní vědecké konference na jednom místě...

univerzitní konference | vědecké workshopy

English   CZ

MENU

V databázi SCIRESCO je aktuálně

113 aktivních pozvánek na vědecká

odborná setkání.

ČASOVĚ NEJBLIŽŠÍ KONFERENCE

Conference Invitation

QUAERE - Interdisciplinary Scientific Conference for PhD. students and assistants 2024, vol. XIV.

  • June 24 - 26, 2024
  • Interdisciplinary Scientific Conference for PhD. students and assistants
  • Call For Papers

 


Detail konference

Detail vyhledané konference: zobrazit všechny konference v databázi SCIRESCO

DETAIL KONFERENCE

Infonomics Society

Canada International Conference on Education (CICE-2018)

The CICE is an international refereed conference dedicated to the advancement of the theory and practices in education. The CICE promotes collaborative excellence between academicians and professionals from Education.

The aim of CICE is to provide an opportunity for academicians and professionals from various educational fields with cross-disciplinary interests to bridge the knowledge gap, promote research esteem and the evolution of pedagogy. The CICE-2018 invites research papers that encompass conceptual analysis, design implementation and performance evaluation. All the accepted papers will appear in the proceedings and modified version of selected papers will be published in special issues peer reviewed journals.

Pořadatel:

Infonomics Society

Místo konání:

Mississauga, Canada

Termín konání:

25.06.2018 - 28.06.2018

Kontakt:

Email: info@ciceducation.org
Tel: 01268 523262
For further information please visit CICE-2018 at www.ciceducation.org

Web konference:

http://ciceducation.org/

Oborové zaměření konference:

Informatika, informační technologie, Pedagogika

Parametry konference:

mezinárodní
doktorandská
vědecký a programový výbor
příjem příspěvků
sborník s ISBN po ukončení
recenzovaný sborník
vybrané příspěvky budou dále zveřejněny
účastnický poplatek
kooperující journaly, indexace


Přidáno dne: 14. srpna 2017 v 15:37

Kategorie:

Informatika, informační technologie, Pedagogika, Infonomics Society, 25. června 2018